Cena ciepłej wody w Gdańsku
Alan
2010-02-28 16:52:31 UTC
Witam!
Może ktoś podać aktualna stawkę za m3 ciepłej wody w kranie z EC w
Gdańsku? Niestety nie jestem w temacie z uwagi że w domu mam grzejnik
przepływowy i płaci się tylko za zimną a chciałbym przeprowadzić
porównanie cenowe.

Z góry dzięki za pomoc!
KP
http://www.sng.com.pl/
Wiewior
2010-02-28 18:59:14 UTC
Post by KP
http://www.sng.com.pl/
A doczytałeś pytanie, czy tylko tak pierdzielnąłeś z głupoty?

Odpowiadając zaś na pytanie - to nie jest takie proste. Bo GPEC dostarcza
ciepło, ale potem przeliczenie GJ na na podgrzanie ciepłej wody może być
albo wg dodatkowego licznika, albo "na oko". U mnie Wspólnota przyjęła
9,85pln za podgrzanie 1m3 wody zimnej.
--
Wiewior
***@tnmrgn.cy
jezeli jest podlaczone do zasilania
Kviat
2010-03-03 20:49:22 UTC
Post by Alan
[...]
SM Młyniec (Zaspa)
Cytat z wydruku rozliczenia wody luty 2010
"Aktualne ceny zastosowane do rozliczenia wody zimnej 7,72 zł"
"Koszt podgrzania 1 m3 wody wg GPEC-u 17,92 zł"

Czyli (przykład z "sufitu"):
Zużycie wody:
zimnej: 5 m3
ciepłej: 6 m3

11 m3 x 7,72 = 84,92 zł
podgrzanie
6 m3 x 17,92 = 107,52 zł

czyli stawka 1 m3 wody ciepłej:
7,72 + 17,92 = 25,64 zł

Sam jestem ciekawy jak to wygląda gdzie indziej...

Pozdrawiam
Piotr
Siwy
2010-03-04 06:26:05 UTC
Post by Alan
Witam!
Mo=BFe kto=B6 poda=E6 aktualna stawk=EA za m3 ciep=B3ej wody w kranie =
z EC w
Post by Alan
Gda=F1sku? Niestety nie jestem w temacie z uwagi =BFe w domu mam grzej=
nik
Post by Alan
przep=B3ywowy i p=B3aci si=EA tylko za zimn=B1 a chcia=B3bym przeprowa=
dzi=E6
Post by Alan
por=F3wnanie cenowe.
Z g=F3ry dzi=EAki za pomoc!
W PSM Przymorze (AO2) cena wody od stycznia 2010: "Za dostaw=EA wody i =

odprowadzenie =B6ciek=F3w - wzrost stawki z 7,72z=B3 na 8,64 z=B3 / m3"

Podgrzanie jednego metra sze=B6ciennego wody - 13,40 z=B3 (cena pozosta=B3=
a bez =

zmian).

Przyk=B3ad (na podstawie @kviat):

Zu=BFycie wody:
zimnej: 5 m3
ciep=B3ej: 6 m3

11 m3 x 8,64 z=B3 =3D 95,04 z=B3
podgrzanie
6 m3 x 13,4 =3D 80,4 z=B3

czyli stawka 1 m3 wody ciep=B3ej:
8,64 z=B3 + 13,40 z=B3 =3D 22,04 z=B3 /m3

Dane spisane z rozlicze=F1, kt=F3re dostaj=EA co kwarta=B3 ze Sp=F3=B3dz=
ielni.
-- =

Serdeczno=B6ci,
Siwy
Staszek
2010-03-04 12:48:52 UTC
Post by Alan
przepływowy i płaci się tylko za zimną a chciałbym przeprowadzić
porównanie cenowe.
Z góry dzięki za pomoc!
LWSM Morena - zmiana opłat za użytkowanie lokali 01.03.2010...
zaliczka za pokrycie kosztu podgrzania wody - 16,51zł/m3

do tego dochodzi cena za 1m3 wody - 8,64zł/m3

RAZEM: 25,15zł/m3 wody cieplej
--
---------
Staszek