myjnia ręczna samoobsługowa
l***@gmail.com
2015-05-19 10:45:38 UTC

Czy są jeszcze gdzieś miejsca, gdzie można samodzielnie umyć sobie samochód - ale nie myjką ciśnieniową, tylko 'analogowo': gąbką? Mam taką fanaberię i nie wiem, czy mogę ją spełnić...

Pozdr,
Michał
Mateusz
2015-05-20 07:08:12 UTC
Post by l***@gmail.com
Witam,
[...]
A jaki problem umyć auto gąbką na myjni z lancą?
Chyba by mnie nie wyrzucili jakbym sobie zaczął myć
i powiedzmy skorzystał z lancy na koniec i do szybszego
spłukania...

M.