To chyba juz agonia pl.regionalne.trojmiasto
Galnospoke
2014-08-25 11:39:48 UTC
Ha! Po tylu latach. Az przykro.
--
Pozdrawiam, Galnospoke
twistedme
2014-08-25 14:38:03 UTC
Post by Galnospoke
Ha! Po tylu latach. Az przykro.
Spóźniłeś się, było już ogłoszone jakiś czas temu hehe. No szkoda, jakoś
grupy bardziej mi pasowały niż dzisiejsze fora...
Tomasz Konnak
2014-08-25 18:03:07 UTC
A są jakieś trójmiejskie fora?
Tomasz Torcz
2014-08-25 18:11:16 UTC
Post by Tomasz Konnak
Całe stada: http://www.mojeosiedle.pl/forum.php?r=11&c=1
--
Tomasz Torcz ,,(...) today's high-end is tomorrow's embedded processor.''
xmpp: ***@chrome.pl -- Mitchell Blank on LKML
Tomasz Konnak
2014-08-25 18:49:49 UTC
Post by Tomasz Torcz
Post by Tomasz Konnak
Post by twistedme
Post by Galnospoke
[...]
I to chyba właśnie jest problem. Przeglądanie tego to jakaś masakra.
Do tego każde forum jest inne, inaczej wygląda. Do każdego trzeba się
rejestrować.
Eeeee :(
Mateusz
2014-08-26 05:24:34 UTC
Post by Tomasz Konnak
Post by Tomasz Torcz
Post by Tomasz Konnak
Post by twistedme
Post by Galnospoke
[...]
Wystarczy się raz zarejestrować by móc pisać na każdym z osiedli.

M.
Tomasz Konnak
2014-08-26 17:36:07 UTC
Post by Mateusz
Wystarczy się raz zarejestrować by móc pisać na każdym z osiedli.
Możliwe, ale takich for jest więcej. A ja nie jestem tak zacięty, żeby
dyskutować wszędzie.
twistedme
A wiesz, że nawet nie wiem, mówiłem o sytuacji ogólnej :)
Nella
2014-08-25 19:35:30 UTC
Post by Galnospoke
Ha! Po tylu latach. Az przykro.
Niestety http://www.trojmiasto.pl/ zdecydowanie wygrywa... :(
Wystarczy tylko poczytac te "miliony" komentarzy do kazdego newsa...
R.I.P. usenet... wielka szkoda... :(((((

Nella
Tomasz Konnak
2014-08-25 20:22:43 UTC
Post by Nella
Post by Galnospoke
Ha! Po tylu latach. Az przykro.
Niestety http://www.trojmiasto.pl/ zdecydowanie wygrywa... :(
Wystarczy tylko poczytac te "miliony" komentarzy do kazdego newsa...
R.I.P. usenet... wielka szkoda... :(((((
Amen!
Już nie będzie jak było, a fora to zdecydowanie nie to samo (no i pod
kontrolą).
majster
2014-08-25 20:46:28 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
PiteR
2014-08-26 16:12:21 UTC
Post by majster
To może by tak zacząć ponownie używać usenetu? Ożyje. Im mniej
będzie tu ruchu, tym szybciej wyparuje. Mam nadzieję, że tym
postem nie zgasiłem światła ;) Pod rozwagę dla jeszcze aktywnych
ludzików, świadomych zalet grup dyskusyjnych. Wspólnie możemy
jeszcze uratować prt.
Ale jak tu lajkować panie premierze! No jak!

Nie dalej jak miesiąc temu byłem w gościach i byłem świadkiem jak
latorośli coś obciążało proca czy cuś.

No i żeby było można pobrać program diagnostyczny to było zaloguj się
ze zbuka. Ciach pach i już. Stałem oniemiały, reszty nie trzeba.

Cała prywatność poszła w pizdu przehandlowana za jakiś program, który
może się sprawdzi a może nie.
Piter
Crocodile
2014-08-30 16:47:39 UTC
piszmy zatem !!!!
yapann
2015-12-03 21:42:58 UTC
no ale grupa to ludzie
zwykle i tak znakomita więszkosć stanowili różnej maści komentat-roll-orzy,
a merytorycznie pisała jednak mniejszość ...;
pył stanowi większość masy wszechświata, a gwiazdy gasną :;))) nieststy;
trollerzy poszli na 'swoje' (fora), więkoszść mamutów poukładała sobie życie
i priorytetm jest już tylko święty spokój i odrobina czasu prywatnego
wykradana z kursowania między zarobkiem/obowiązkiem/rodziną, ludzie nie
dszukają juś 'gdzie w Trójmieściej najtaniej ... ' etc, bo wszystko jest
(drogie ale jest, (czasu raczej tylko nie ma));
Dobrobyt zniszczył newsy! :)
Post by majster
Ha! Po tylu latach. Az przykro.
Pozdrawiam
/mm
twistedme
2015-12-04 07:00:46 UTC
Post by yapann
[...]
Post by majster
Post by Galnospoke
Ha! Po tylu latach. Az przykro.
[...]
hmm, ciekawa teza, aczkolwiek nie wiem czy prawdziwa. Mam u siebie:

grafika - zero ruchu od roku (?)
dtp - 1 post na miesiąc
foto.cyfrowa - od 2-3 miesięcy praktycznie nic
warszawa - 1 post na miesiąc
samochody - tu jest jako tako, aczkolwiek najlepszych czasów, to na
pewno nie przypomina
lotnictwo - 1 post na miesiąc
rowery - jest kilka osób i nawet coś piszemy
gitara - od jakiegoś czasu (3mcy?) praktycznie martwa
budowanie - chyba najlepiej z powyższych, ale też szału nie ma.

Może już wszystko zostało powiedziane? Cała potrzebna wiedza na poziomie
podstawowym została już w internecie zapisana, a tą specjalistyczną nikt
tak chętnie się nie dzieli?

Ja jednak cały czas żałuję grup, bo są (były) dla mnie bardzo wygodnym
narzędziem.
Zbynek Ltd.
2015-12-04 10:00:57 UTC
Post by twistedme
Post by yapann
[...]
Post by majster
Post by Galnospoke
Ha! Po tylu latach. Az przykro.
[...]
Dziwne. Widzę, że masz serwer neostrady. U mnie tam jest 200
wiadomości od 1 września. Atman podobnie. Oczywiście
pl.rec.foto.cyfrowa.
Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1
twistedme
2015-12-04 11:21:34 UTC
Post by twistedme
Post by yapann
[...]
Post by majster
Post by Galnospoke
Ha! Po tylu latach. Az przykro.
[...]
No może w tym wypadku minąłem się nieco z prawdą :)

Ale wiesz co? Mam ostatnio dziwne wrażenie, że nie widzę niektórych
postów. Też jak piszę na rowery to dostaję zwrot i post się nie ukazuje.
Muszę pisać tam przez google. Z jakiego serwera korzystasz?
Zbynek Ltd.
2015-12-04 11:45:18 UTC
Post by twistedme
Muszę pisać tam przez google.