optyk
Ania
2004-12-02 19:13:40 UTC
Gdzie w 3miescie salon optyczny z duzym wyborem oprawek i...co dla mnie
wazne... posiadajacy niewygórowane ceny?? A jeszcze gdyby przy okazji
okulista mógł moje oczka obejrzeć, byłoby super:))

Ania

begin 666 Ania.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM!;FEA#0I&3CI!;FEA#0I%
M34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.FYI;F%A9$!P;V-Z=&$N9FT-"E)%5CHR,# T
9,3(P,E0Q.3$S-#!:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end
£ukasz
2004-12-02 23:29:20 UTC
W ostatnich dniach optyk w zbrojowni ma wyprzedaż oprawek (nawet do 70%
zniżki).
Poza tym optyk na Przymorzu, ul. Krzywoustego, za rynkiem posiada szeroki
wybór opraw, tylko ceny mogą być wyższe, jednak na dłuższą metę to się
opłaci, ponieważ jakiekolwiek poprawki, drobne naprawy wykonują często
bezpłatnie. Od lat korzystam z tego salonu. Miałam okazje zamawiać okulary w
innym optyku ale nie byłam zadowolona z ich usług. Salon na Krzywoustego
jest moim zdaniem dobry.
y3ll0w
2004-12-03 08:12:12 UTC
Post by Ania
[...]
Zeby bylko smieszniej dzisiaj probowalem sie zarejestrowac u okulisty w
przychodni na kilinskiego - oczywiscie jie ma problemu - odparla pani
dodala tez: wizyta 4 lutego.

Moze ja tez poprosze jakies adresy optykow we wrzeszczu ktorzy robia
zarowno badanie wzroku :)

pozdr
Hanka
2004-12-03 15:42:21 UTC
we wrzeszczu na dmowskiego, zaraz za skrzyzowaniem z grunwaldzką jest fajny
optyk, wybór oprawek ogromny, ceny w dużym przedziale.
Badanie wzroku 40zl, jednak przy zakupie oprawek u nich-gratis.
z tego co pamiętam po przeciwnej stronie ulicy jest kolejny optyk, ale nigdy
tam nie bylam
moze jednak warto sprawdzic skoro to w tym samym miejscu
powodzenia :)
Ania
2004-12-03 17:06:17 UTC
Dzięki, pewnie tam zajrzę:)
To w takim razie jeszcze jedno pytanko- idę przeciętnie trzeba wydać na
oprawki do okularów- takie nie najtańsze i nie najdroższe:)))...ostatni raz
taki zakup robiłam ładne parę lat temu...więc jestem zielona w temacie:P
Pozdrawiam,
Ania
Hanka
2004-12-04 12:07:36 UTC
za 140-150 juz sie da ladniutkie :)
Bogdan Baraszkiewicz
2004-12-03 18:43:57 UTC
Post by y3ll0w
Zeby bylko smieszniej dzisiaj probowalem sie zarejestrowac u okulisty w
przychodni na kilinskiego - oczywiscie jie ma problemu - odparla pani
dodala tez: wizyta 4 lutego.
A nie podała, w którym roku?

b.
--
Expectation is a prison.
-- Robert Fripp
h***@wp.pl
2015-12-23 03:15:00 UTC
Post by y3ll0w
Post by Ania
[...]
To ze Zbrojowni to nic, podłapali po prostu bakcyla, żeby byc konkurencyjni dla sklepów internetowych. Najwieksze obniżki mają własnie na nich. Ostatnio obłowiłem sie w trzy pary na galeriawidzenia.com i bardzo mi sie to opłaciło.