Budżet obywatelski
yapann
2017-04-03 14:40:40 UTC
Wiem, że nikt o zdrowych zmysłach tu na powaznie już nie zagląda,
że rozporszył się świat informacji lokalnych o fora jeszcze niższej jakości
niż PRT;

a może mimo to ostatnie ludzie z jakąś ideologią może kiedyś tu zajrzą.

Kiedy widzę tematy zgłaszane do budżetów naszej gminy - to czasem mi się
sierść jeży (np masowe dokarmianie kotów - i niezła suma na to przyznawana).
Fanowie kotów mogą mnie ostrzelać pod włos, ale przekonanie że są ważniejsze
i bardziej acne potrzeby - mnie nie opuszcza. Kiedyś nie było kasy i było
narzekanie, teraz kasa bywa ale nikt nie ma czasu i samozaparcia się trochę
po nią schylić. Ja również częściowo do takich należę.., może są bardziej
operatywni, którzy potrafili by rzucić jakiś godny pochylenia się pomysł i
zebrać trochę ludzia przez sieć aby projekt powstał. BYło tu parę ludzi z
łbem na karku, może jużdzieci odchwali i dla wnuka coś czas porobić ... ?
Tomasz Torcz
2017-04-06 09:28:43 UTC
Post by yapann
[...]
No czyli takie typowe „niech ktoś coś”. Chcesz, żeby ktoś kto ma pomysł
zebrał trochę ludzi i zgłosił. I ktoś tak robi, ma pomysł na koty to zgłasza.
Więc masz to co chcesz, a Ci się nie podoba.
--
Tomasz Torcz Only gods can safely risk perfection,
xmpp: ***@chrome.pl it's a dangerous thing for a man. -- Alia
yapann
2017-09-18 07:01:10 UTC
Post by Tomasz Torcz
No czyli takie typowe „niech ktoś coś”. Chcesz, żeby ktoś kto ma pomysł
zebrał trochę ludzi i zgłosił. I ktoś tak robi, ma pomysł na koty to zgłasza.
Więc masz to co chcesz, a Ci się nie podoba.
datego piszę, żeby zainteresować odpowiednią mniejszość, (bo rządy
większości to wiadomo - du***kracja (i takiż rezultat)).

Startuje teraz już nowa tura tegorodczna (aż się boję zajrzeć).