rezonans magnetyczny_trojmiasto_prywatnie???!!!
rz
2009-08-25 15:18:18 UTC
Witam,
Czy ktoś może mi wskazac miejsce gdzie w gdańsku wykonuja rezonans
magnetyczny prywatnie i w miare szybko?

Z góry dzieki i pozdrawiam
Tomi
2009-08-25 15:55:58 UTC
Post by rz
Witam,
Czy kto¶ mo¿e mi wskazac miejsce gdzie w gdañsku wykonuja rezonans
magnetyczny prywatnie i w miare szybko?
Z góry dzieki i pozdrawiam
Na polankach robia takie cosik, ale bez wczesniejszych badan chyba sie nie
obedzie.
Jarek
2009-08-25 17:36:01 UTC
Post by rz
Witam,
Czy kto¶ mo¿e mi wskazac miejsce gdzie w gdañsku wykonuja rezonans
magnetyczny prywatnie i w miare szybko?
Z góry dzieki i pozdrawiam
Witam,
szybko i profesjonalnie robi FADO. Jest to mobilny rezonans, który w ka¿dy
weekend stacjonuje na parkingu przy Swissmedzie w Gdañsku, ptrzy
ul.Wileñskiej.
Rejestracja telefoniczna: 58 5113454, 58 5113456. Korzysta³em i polecam ;)
Pozdrawiam
Jarek
bakulik at work
2009-08-26 11:50:00 UTC
Post by rz
Czy ktoś może mi wskazac miejsce gdzie w gdańsku wykonuja rezonans
magnetyczny prywatnie i w miare szybko?
Nie w Gdańsku co prawda, ale blisko. ;)

http://radiologica.net.pl/
--