[gdzie] kostka rubika
Michał Michałowski
2003-11-10 13:26:48 UTC
witam!
orientuje sie ktos w temacie: gdzie kupic kostke rubika na terenie 3miasta??
najlepiej oryginalna, albo przynajmniej taka, ktora mozna krecic bez lamania
sobie palcow lub wysilania sie jak przy obrobce skrawaniem :) wiem ze
oryginal moge kupic w sieci u producenta za niecale 11$, ale doliczaja
koszty przesylki w wysokosci niemal 17$, co mnie nieco odstrasza...
a, i prosze: nie wysylajcie mnie do sklepow z zabawkami, mialem raz taka
kostke, niestety rozpadla sie po 3 dniach :(

dzieki z wysoka
mYsZa
Grzegorz Szymanski
2003-11-10 14:33:55 UTC

to chyba jedyne wyjscie...
(nie wyglada na oryginalna)
pozdr.
mYsZa
2003-11-10 14:47:56 UTC
Post by Grzegorz Szymanski
cos takiego wlasnie mialem. ODRADZAM. nie da sie tym krecic.

pozdr
mYsZa
Piotr Filbrandt
2003-11-10 21:14:58 UTC
Post by Michał Michałowski
[...]
w pl nigdy nienapotkalem niestety. w wakacje widziałem w Salzburgu, a to
jednak daleko ;/
może znajdź kilku znajomych na kostke i inne gadżety ze sklepu Rubika?
mi sie tak wlasnie udało i chwale sobie kostke mimo ze 'made in china'
jest tak na prawde ;-)

papsy.
P.
mYsZa
2003-11-13 09:53:30 UTC
Post by Piotr Filbrandt
[...]
wlasnie to robie ;) jak troche nazbieram to da sie taniej - sama kostka to
spoko, przeraza mnie po prostu ten narzut na przesylke!
w kazdym razie dzieki za pomoc. jakby ktos jednak gdzies sensowna kostke
zobaczyl, to prosze o znak-sygnal :)

pozdrooffka
--
mYsZa