MENSA POLSKA - sesja testowa w Trójmieście
Jacek Cywiński
2006-09-25 20:11:57 UTC
Witam!

Chciałbym poinformować, że w najbliższą niedzielę w Gdańsku odbędzie się
sesja testowa Stowarzyszenia MENSA POLSKA. Sesja testowa w Trójmieście
odbywa
się raz w roku. Podczas sesji
uczestnicy rozwiązują testy psychologiczne za pomocą których można określić

posiadany przez uczestnika iloraz inteligencji oraz sprawdzić czy IQ
uczestnika należy do 2 górnych procent populacji (t.j. czy uprawnia do
przystąpienia do Mensy). Test trwa 40 minut. Sesja jest odpłatna -
odpłatność wynosi 20 złotych.

Celem Stowarzyszenia jest odkrywanie i pielęgnowanie inteligencji człowieka

dla dobra ludzkości, popieranie badań naukowych określających charakter,
rodzaj oraz zastosowanie ludzkiej inteligencji, prowadzenie działalności
kulturalnej, a także stwarzanie dla swoich członków korzystnego środowiska
intelektualnego.

Zapisy na sesję, jak także informacje o stowarzyszeniu, można znaleźć na
stronie www.mensa.org.pl

z poważaniem

Jacek Cywiński
-
MENSA POLSKA
koordynator ds. sesji testowych
Koriolan
2006-09-25 20:59:14 UTC
Post by Jacek Cywiński
[...]
To ja jednak wolę mieć wysoką inteligencję niż wysoki iloraz.

Michał
Mikolaj
2006-09-26 04:21:22 UTC
A ja jestem głupi i po co mam marnować czas i płacić 20pln
z czego czas ma wartość 1000pln? No po co?

(Ja wiedziałem że tak będzie...ja wiedziałem :( :))))
Mikolaj
Warrior
2006-09-26 08:31:27 UTC
Post by Jacek Cywiński
Chciałbym poinformować, że w najbliższą niedzielę w Gdańsku odbędzie się
sesja testowa Stowarzyszenia MENSA POLSKA.
Czyli coś takiego, po czym okazało się jaka to Doda jest inteligentna
bardzo.
Post by Jacek Cywiński
[...]
Odkryto już Dodę, teraz należy ją pielęgnować dla dobra ludzkości,
popierać jej działalność kultularną i stworzyć dla niej korzystne środowisko
intelektualne.

To ja nie muszę sobie żadnego testu robić. Od razu wiadomo, że to nie dla
mnie
i że się nie nadaję.
Powodzenia życzę.
Warrior
Jacek Cywiński
2006-09-28 12:10:17 UTC
Post by Warrior
Odkryto już Dodę, teraz należy ją pielęgnować dla dobra ludzkości,
popierać jej działalność kultularną i stworzyć dla niej korzystne środowisko
intelektualne.
przyjdź na sesję ;) osiągnij taki rezultat. Skoro uważasz, że to jest takie
proste, to czemu jest taka niska zdawalność? ;)

pozdr

yapann
2006-09-26 20:19:43 UTC
Użytkownik "Jacek Cywiński" <***@post.home.pl.KASUJ.TO> napisał w
wiadomości
Post by Jacek Cywiński
sesja testowa Stowarzyszenia MENSA POLSKA
ntg

(NMSP :D - starzy bywalcy się nie obrażą (przynajmniej 2% ;) ))
--
ya