[gdzie] Rezonans magnetyczny
Dariusz Młyński
2003-10-30 10:24:29 UTC
Witam,

Znajoma szuka miejsca w Gdyni gdzie w rozsądnym terminie płacąc za usługę
można zrobić rezonans magnetyczny. Z jej opowiadań wynika, że Instytut
Medycyny Tropikalnej nie jest zainteresowany robieniem badań za które płaci
klient. Może koś wie czy gdzieś jeszcze w Gdyni można odpłatnie zrobić takie
badanie.
Nuori76
2003-10-30 11:45:25 UTC
Znajoma szuka miejsca w Gdyni gdzie w rozs±dnym terminie p³ac±c za us³ugê
mo¿na zrobiæ rezonans magnetyczny. Z jej opowiadañ wynika, ¿e Instytut
Medycyny Tropikalnej nie jest zainteresowany robieniem badañ za które
p³aci
klient. Mo¿e ko¶ wie czy gdzie¶ jeszcze w Gdyni mo¿na odp³atnie zrobiæ
takie
badanie.
Z mojej wiedzy aparat w IMT jest jedynym w Gdyni, ale polecam kontakt z 7
Szpiatlem MW na Polanki w Gdañsku - tam jest nowy aparat, podobnie jak w
Szpiatalu Wojewódzkim w Gdañsku. Obie pracownie rezonansu dzia³aj± jako
nipubliczne ZOZ wiêc nie powinno byæ problemu ze zrobieniem odp³atnego
badania w rozs±dnym terminie. Ponadto w Trójmie¶cie s± jeszcze 2 aparty to
rezonansu w Akademii Medycznej na Dêbinki.

pzdr
-pp
Dariusz Młyński
2003-10-31 20:36:06 UTC
Dzięki
Post by Nuori76
Z mojej wiedzy aparat w IMT jest jedynym w Gdyni, ale polecam kontakt z 7
Szpiatlem MW na Polanki w Gdańsku - tam jest nowy aparat, podobnie jak w
Szpiatalu Wojewódzkim w Gdańsku. Obie pracownie rezonansu działają jako
nipubliczne ZOZ więc nie powinno być problemu ze zrobieniem odpłatnego
badania w rozsądnym terminie.
IMT twierdzi, że ma jakąś chora umowę (z NFZ ?) i nie może świadczyc usług
odpłatnie
A w Szpitalu MW terminy zmieniają sie z tygodnia na tydzień
Post by Nuori76
Ponadto w Trójmieście są jeszcze 2 aparty to
rezonansu w Akademii Medycznej na Dębinki.
Za daleko
Wrona
2003-10-30 13:38:40 UTC
Witam,
Post by Dariusz Młyński
klient. Mo¿e ko¶ wie czy gdzie¶ jeszcze w Gdyni mo¿na odp³atnie zrobiæ
takie
Post by Dariusz Młyński
badanie.
Moze szpital PCK obok IMT. Robia TK, ale nie wiem czy za pieniadze klienta,
tel do rejestracji: 699 81 71, zawsze warto zapytac.

Wrona
Dariusz Młyński
2003-10-31 20:36:43 UTC
Dzięki
Robią tylko TK
Jacek Kijewski
2003-10-30 15:20:13 UTC
Post by Dariusz Młyński
[...]
Nowe urzadzenia maja (i wykonuja zabiegi prywatnie) Szpital Wojewodzki w
Gdansku - pracownia ZDO (nmr jest obslugiwany przez spolke pracownicza) i
Szpital Marynarki Wojennej w Oliwie - firma Euro-Medic.

Nie w Gdyni, ale tam jest i nowy sprzet, i sprawna obsluga.
--
***********Jacek Kijewski, ***@sail-ho.pl z odwiecznym (since 1995) mottem: *
"Kazda dostatecznie rozwinieta technologia niczym
************************************* Support Open Source: http://www.rwo.pl *
Dariusz Młyński
Poradzę jej Euro-Medic może przez nią będzie szybciej niż w samym szpitalu
Jacek Kijewski
2003-10-31 21:01:21 UTC
Post by Dariusz Młyński
Post by Jacek Kijewski
Nowe urzadzenia maja (i wykonuja zabiegi prywatnie) Szpital Wojewodzki w
Gdansku - pracownia ZDO (nmr jest obslugiwany przez spolke pracownicza)
Za daleko
Obawiam sie, ze NMRa nikt Ci pod dom nie przywiezie - magnes wazy drobne
30 ton (i usilowal mi wyszarpac z reki srubokret z poltora metra).
Wsiadasz w samochod wzglednie w taksowke i jestes, jak stan ciezszy, to
wzywasz transport medyczny (ma swoja np. karetke Clinica Medica w Gdyni).

Nie masz zbytnio wyboru, zeby wybrzydzac. W obu instytucjach pracuja
dobrzy specjalisci, choc Dr Debski (Szpital Wojewodzki) jest w swojej
dziedzinie autorytetem (znaczy, jak cos ciezszego, to on sie zajmuje).
Post by Dariusz Młyński
Post by Jacek Kijewski
Szpital Marynarki Wojennej w Oliwie - firma Euro-Medic.
Poradzę jej Euro-Medic może przez nią będzie szybciej niż w samym szpitalu
Sam szpital nie ma NMRa i zleca te uslugi Euro-medicowi. A raczej zlecal,
poki sie limity NFZtu nie wyczerpaly.
Tomasz Bandurski
2003-10-31 22:47:57 UTC
Post by Jacek Kijewski
[...]
No moze jednak 30 ton to troche przesada. Poza tym Jacek ma absolutnie
racje. Jezeli chcesz wykonac takie badanie (biorac pod uwage koszt i co
najwazniejsze cel ktoremu ma sluzyc), mysle, ze nie nalezy kierowac sie
tylko dogodnym dojazdem.
Tyle moge napisac...

T.
Jacek Kijewski
2003-11-01 08:59:27 UTC
Post by Tomasz Bandurski
Post by Jacek Kijewski
[...]
No moze nie, tyle wazyl ten magnes w Wojewodzkim. Rozladunek wygladal co
najmniej przemagicznie (ja tam tylko okablowanie ethernetowe robilem...).
Ano.
Dariusz Młyński
2003-11-01 23:53:36 UTC
Post by Tomasz Bandurski
Post by Jacek Kijewski
[...]
Ba ale decyzja nie należy do mnie. Ja mogę tylko pomóc w znalezieniu
rozwiązania

Dariusz Młyński
2003-11-01 23:47:19 UTC
Post by Jacek Kijewski
Post by Jacek Kijewski
Post by Dariusz Młyński
[...]
Bardzo dziękuję za wszystkie informacje
Jak pisałem wcześniej załatwia to wszystko moja znajoma dla swojej siostry.
Ona stwierdziła, że Gdańsk to za daleko. Nawet nie wiem co jest jej
siostrze, czy kwalifikuje się do transportu itd.
W poniedziałek przekaże jej wszystko to co od was zebrałem.
Może to pomoże jej w podjęciu decyzji.
Kasia
2003-10-30 16:44:58 UTC
Witam,
Post by Dariusz Młyński
klient. Mo¿e ko¶ wie czy gdzie¶ jeszcze w Gdyni mo¿na odp³atnie zrobiæ
takie
Post by Dariusz Młyński
badanie.
w Gdyni bêdzie trudno ale
ale Gdañsku - AM na Dêbinki
robi± bardzo szybko - czeka siê tylko kilka dni
k.
Dariusz Młyński
2003-10-31 20:39:05 UTC
w Gdyni będzie trudno ale
ale Gdańsku - AM na Dębinki
robią bardzo szybko - czeka się tylko kilka dni
Dzięki, ale Dębinki to ostateczność - za daleko