gdzie mozna zjesc dobrze i niedrogo w gdansku??
wicio
2005-06-02 12:53:27 UTC
Marcin
2005-06-02 13:09:00 UTC
..i czy mo¿e La Pasta jest juz czynna czy ci±gle zamkniêta? ;)
Malo Interesujacy Obiekt
2005-06-03 22:05:21 UTC
..i czy może La Pasta jest juz czynna czy ciągle zamknięta? ;)
to jest watek o dobrym jedzeniu, wiec piszesz OT :)

+e
Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
Piotru$
2005-06-02 13:10:18 UTC
wicio
2005-06-02 13:13:35 UTC
Nie masz co robic ??
U�ytkownik "Piotru$" <***@wp.pl> napisa� w wiadomo�ci news:d7n0fp$29e$***@korweta.task.gda.pl...
Piotr Filbrandt
2005-06-02 13:24:02 UTC
Post by wicio
Nie masz co robic ??
hm. akurat ma rację.
pozatym odpowiada się _pod_, a nie _nad_ odpowiedzią, zapraszamy do
czytania netkiety.
P.
kasia sawicka
2005-06-02 13:14:06 UTC
wicio <***@wp.pl> napisał(a):
polecam bar KMAR na ul. Pomorskiej (Żabianka). szczególnie godny uwagi jest
placek cyganski i oczywiscie gulasz wołowy. pozdrawiam i życzę smacznego -
kasia
dc
2005-06-02 13:22:51 UTC
gulasz wo³owy. pozdrawiam i ¿yczê smacznego -

Jak mo¿na je¶æ biedne krówki?
dc
Kamtzu
2005-06-02 13:39:45 UTC
Jak można jeść biedne krówki?
nie ma miesa - nie ma jedzenia :>
Jaroslaw Banachowicz
2005-06-02 13:56:18 UTC
Post by dc
gulasz wo³owy. pozdrawiam i ¿yczê smacznego -
Jak mo¿na je¶æ biedne krówki?
dc
Najlatwiej widelcem i nozem, ale gulasz akurat powinno dac sie tez lyzka.
AC2: Dzid, TD
kasia sawicka
2005-06-02 14:20:33 UTC
Post by kasia sawicka
gulasz wołowy. pozdrawiam i życzę smacznego -
Jak można jeść biedne krówki?
dc
.. odpowiedź brzmi ... ze smakiem. każdy ma swoje preferencje kulinarne ...
z wyrazami szacunku - kasia
Krzysiek
2005-06-02 14:28:55 UTC
Post by dc
gulasz wo³owy. pozdrawiam i ¿yczê smacznego -
Jak mo¿na je¶æ biedne krówki?
No faktycznie. Mi tez swinki bardziej smakuja.

Pozdro,
Krzysiek
Piotru$
2005-06-02 16:19:00 UTC
Post by Krzysiek
Post by dc
gulasz wo³owy. pozdrawiam i ¿yczê smacznego -
Jak mo¿na je¶æ biedne krówki?
No faktycznie. Mi tez swinki bardziej smakuja.
ja preferuje drob i dziczyzne...

Piotru$
Kurz
2005-06-02 17:39:00 UTC
Post by Krzysiek
Post by kasia sawicka
gulasz wołowy. pozdrawiam i życzę smacznego -
Jak można jeść biedne krówki?
No faktycznie. Mi tez swinki bardziej smakuja.
Ech, nie znacie się na dobrym żarciu.
http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2730376.html?as=1&ias=4
z pyłu powstałeś, w kurz się obrócisz
<Dick>
2005-06-03 13:40:08 UTC
Post by Krzysiek
Post by dc
gulasz wo³owy. pozdrawiam i ¿yczê smacznego -
Jak mo¿na je¶æ biedne krówki?
No faktycznie. Mi tez swinki bardziej smakuja.
Ech, nie znacie siê na dobrym ¿arciu.
http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2730376.html?as=1&ias=4
Schizofrenia ?
Przyda³by siê specjalista, ¿eby sie wypowiedzieæ.
fly
2005-06-02 14:25:44 UTC
Post by kasia sawicka
placek cyganski i oczywiscie gulasz wołowy. pozdrawiam i życzę smacznego -
-
o Boze.. jesz krowy?!?! jak mozesz? pomysl sobie jak taka krowa cierpi w
ubojni.. jak jej rozpruwaja brzuch i wszystkie wnetrznosci spadaja na
ziemie.. biedna krowa.. wiesz jakie dzwieki wydaje kied widzi stado
krwiozerczych ludzi z nozami w dloniach? nie macie serca dla
zwierzat..!!! zabojcy!! mordercy krow!!! dlaczego nie ma w konstytucji
zeby nie zabijac biednych krowek!!!???? dlaczego w schroniskach dla
zwierzat nie ma krow? swinek? tylko pieprzone kundle.. ;/

pozdr.fly
Pawe³ T.
2005-06-02 15:02:02 UTC
Post by fly
placek cyganski i oczywiscie gulasz wo³owy. pozdrawiam i ¿yczê
smacznego -
-
[...]
mmm i jeszcze z takim sosikiem kminkowo-smietanowym dobrze smakuje i z
bialym pieprzem. mmmm :)

Pawel T.
LiLiT
2005-06-02 17:55:21 UTC
U¿ytkownik "fly" <***@NOSPAMo2.pl>

Post by fly
ubojni.. jak jej rozpruwaja brzuch i wszystkie wnetrznosci spadaja na
ziemie.. biedna krowa..
hmm wydaje mi sie ze przed oczyszczaniem z wnetrznosci krowa ta zostaje
usmiercona.

Post by fly
krwiozerczych ludzi z nozami w dloniach? nie macie serca dla zwierzat..!!!
zabojcy!! mordercy krow!!! dlaczego nie ma w konstytucji zeby nie zabijac
biednych krowek!!!????
pewnie dlatego ze nikt tej konstytucji i tak nie przestrzega,mozna ja sobie
dupe podetrzec (i tak jest czynione)

Post by fly
zwierzat nie ma krow? swinek? tylko pieprzone kundle.. ;/
milosnik zwierzat wybranych czy poprostu fan hodowlanych ?yyy
btw-po co w schroniskach tobie krowy i swinie?tam nikogo byc nie powinno

coz za dziwny swiatopoglad...
Eulalka
2005-06-02 21:04:17 UTC
Post by fly
dlaczego w schroniskach dla
zwierzat nie ma krow? swinek? tylko pieprzone kundle.. ;/
Jammniki wyjadł Dusiołek

Eulalka
Maverick
2005-06-02 21:52:46 UTC
fly <***@NOSPAMo2.pl> napisał(a):

[...]
Post by fly
pomysl sobie jak taka krowa cierpi w
ubojni..
może była chora i dlatego ją zabili... :P
Post by fly
wiesz jakie dzwieki wydaje kied widzi stado
krwiozerczych ludzi z nozami w dloniach?
wiem, zawsze chodze na obiad do obory z nożem i widelcem i kroje ją na żywca
żeby mogła to widzieć i wydawać dźwięki,
no chyba że masz na mysli restauracje gdzie na bierząco robią potrawke ze
świeżutkiej krówki :)
Post by fly
dlaczego w schroniskach dla
zwierzat nie ma krow? swinek? tylko pieprzone kundle.. ;/
bo wszyscy kochają krówki i świnki (czyt:"jeść":) i ich nie wyrzucają na ulicę
jak biedne psiaki
Post by fly
pozdr.fly
pozdr.Maverick
Slon4
2005-06-02 13:38:58 UTC
polecam olimp co prawda w sopocie rog podjazd i niepodleglosci.
dobrze daja zjesc nie jadlem tam pizzy ale dania obiadowe sa ok.
maja oddzial rowniez we wrzeszczu na grunwaldzkiej 92 pod
bankiem pko obok supersamu zatoka i manhatanu.
nie wiem jak tam daja we wrzeszczuale w sopocie
z czystym sercem polecam.
Pozdr
TB
"Pawel" @alpha.net.pl>
2005-06-02 15:58:32 UTC
Nie drogo to mozna zjesc w pizzy Luiggi :))))

A dobrze, to mozna zjesc w Barze Zulawski we Wrzeszczu, jesli chodzi o ten
bar, to moge smialo polecic obiady :)

pozdrawiam
Pawel
Marcin
2005-06-05 10:28:15 UTC
Polecam Bar Studzienka. Wrzeszcz ul. Do studzienki :)

pyszne jedzonko, niedrogo.
znizki na karte euro26 i dla studentow :)

i chyba jeden z nielicznych barow gdzie mozna wypic pyszny kwas chlebowy :)

pozdrawiam.
ps
2005-06-06 06:39:22 UTC
Harcówka uliczka Za Murami zaraz przy poczatku Ogarnej
prosto, smacznie, niedrogo
i w samym centrum (100m od Długiej)

smacznego