[Gdzie] Skup Butelek
niktzaspa
2003-08-22 11:01:06 UTC
Witam

Gdzie w gdansku za przyzwoita cene bede mogl oddac butelki po piwie?
Troche mi sie ich nazbieralo a szkoda je tak wyrzucic. :)

pzdr
NiktZaspa
rawuk
2003-08-22 11:41:34 UTC
Teraz weszla taka ustawa ze kazdy sklep owe butelki musi Ci przyjac Kwestia
tylko ze niektore skupuja je po 35 gr a niektore po 40 gr A przy ilustam
butelkach to jest roznica Ja standardowo wynosze jak mam pod zlewem 20 Czyli
co jakies 2-3 tyg :-)

--
Rados³aw Wnuk
***@wp.pl
GG 2506721
LEPEK
2003-08-22 12:49:44 UTC
Post by rawuk
[...]
Taa...
A niektóre po 5 groszy (Elea, dawna Billa),
niektóre po 1 grosz (Intermarche w ETC)...
Bez paragonu oczywi¶cie.
Czyli: ustawa wesz³a - ustawê siê obesz³o ;(
Ciekawe, jak z zaopatrzeniem w sznurek do snopowi±za³ek?
Pozdr
LEPEK
rawuk
2003-08-22 12:52:26 UTC
Ja tam mam swoj sklep gdzie daja 40 gr i jakos sie tym nie martwie A swoja
droga to calkiem ciekawe jak "zlewane"(za przeproszeniem) sa te wszystkie
ustawy Ech to Polska wlasnie

--
Rados³aw Wnuk
***@wp.pl
GG 2506721
rawuk
2003-08-22 13:01:47 UTC
A nie lepiej skakaæ po piwko z "wymiank±"?
Moze i lepiej ale jak wracam z pracy to nie chce mi sie lazic 2 razy A
zreszta wiesz jak to fajnie? Bierzesz 20 butelek idziesz do sklepu wykladasz
i mowisz "Zamieniam butelki na 2 piwa ****** i paczke *** " i musisz
zaplacic tylko 2 zlote :-)

--
Rados³aw Wnuk
***@wp.pl
GG 2506721
Eulalka
2003-08-22 13:04:14 UTC
Post by rawuk
[...]
Wiem, wiem jak fajnie :-)
TZ też kupuje jak z roboty wraca :-)

Eulalka
Dirschauer
2003-08-22 13:10:48 UTC
Post by rawuk
Ja tam mam swoj sklep gdzie daja 40 gr i jakos sie tym nie martwie A
swoja droga to calkiem ciekawe jak "zlewane"(za przeproszeniem) sa te
wszystkie ustawy Ech to Polska wlasnie
W ustawie stoi napisane, ¿e sklep ma obowi±zek opakowania PRZYJ¡Æ. To i
przyjmuj±, ale nie p³ac±.

Proponujê utworzyæ Autonomiê Kaszubsk±, to poprawimy te buble prawne.

Dirschauer